Tjoflöjt!

lat som jag är ( eller mamma som har fullt upp jämt ) Så har jag ju missat ett par dagar igen...
Minns inte riktigt vad jag skrev om sist eller när så jag kör helt enkelt bara på litegrann....
Jag har i alla fall satt mig här med en kopp starkt kaffe och planerar att skriva av mig lite om de senaste dagarna - om lilltuffsan tillåter det vill säga ;)
Man vet aldrig - hon har ärvt både morsans och farsans humör och envishet ( det bådar inte gott inför hennes alla trotsåldrar) hahaha
Älskade lilla karatefisken så stor hon har blivit!

hmm, Nu ska vi se.
Äsch jag börjar på fredag.

I fredags var det dags för kalas igen. Detta min fattigdom till trots. Fia köpte ett flak öl och hon, Maddis och Tessan kom hit.
Danne hämtade Niki någon gång på kvällen för att ha henne över natten. Skakade väl lite på huvudet åt oss halvgalna kärringar, ahhaha
Vi lyssnade i vanlig ordning på mer eller mindre bra musik ( Break, bebis vaken )

Så - vart var vi...
JO! fredag...
Agge klämde sig ner i för små kläder igen och vi gjorde oss fina i den mån vi kunde.
Ett koppel snygga tjejer fick sedan springa den 1,5 km långa vägen till närmsta busshållplats för att hinna med.
Väl på bussen var det osäkert om jag skulle fortsätta resan ner på stan då Niki inte var vid sitt bästa humör hemma hos pappa. Väl var så löste det sig till slut!

Vi var på russindisco, jag ska sammafatta mig kort.

Någon grät, någon dansande utan skor, någon gick tidigt, någon hånglade och någon ringde fyllesamtal kl tre på natten.
Vem som har gjort vad av oss låter vi vara osagt!

Lördagen bjöd på en fantastisk bakfylla, haha
men ingen var gladare än jag när mitt lilla monster kom hem igen!

Söndag.
Fick nobelt besök av Danne och Crippe.
Danne som är mer tankspridd than ever fick åka hem två rundor för att hämta saker han glömt, trots detta fick han ta substitut för kopparna som han glömt hemma, hahaha

Efter att Danne hade skrattat i 3 timmar åt Fia's efternamn, åkt några vändor för att hämta saker och kladdat ner ett fint motiv till mig  och gett sig in i ett mission att fylla Crippe var det dags för tatueringar.
Fia var så originell så att hon skrev sitt efternamn på armen, mitt motiv antar jag att ni får se när det är färdigt - om några veckor!

Tack som fan Danne, jag är skitnöjd!

halv två inatt kom jag även på att jag skulle möblera om, typiskt mig... Men fint blev det :D

Mitt allt

Crippe, Danne och Lilla Rune

Kommentarer
Postat av: Thess

Haha hur kan man vara SÅ tankspridd egentligen? Haha ;)



Lilla Niki är SÅ söt!

Om hon plötsligt är borta och jag är efterlyst så behöver du inte vara orolig... Vi kommer ha det jättebra på vår livslånga semester! ;)

2009-07-28 @ 12:46:10
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Johanna Edin

"ärligt talat ser jag ingen anledning att sitta och gnälla på ett forum som håller bättre standard än de flesta andra!"



Detta visade bara hur korkad du är. Bara för att det är bättre standard än andra forum ska man hålla käften? Herregud, du är ju lika vriden som du ser ut.

2009-08-15 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0