Jag vet, jag suger.

Jag får väl skämmas lite - det är ju ungefär 17483 år sedan ajg orkade uppdatera min blogg...

MEN

Jag skyller på att det händer så himla mycket nu att jag helt enkelt varken haft ork, tid eller lust att blogga.

En kort uppdatering ska det bli i alla fall.

Jag har nu flyttat till Uppsala.
Det känns både bra och värdelöst på samma gång.
Jag har familj och vänner oändligt långt bort känns det som.

Jag har även hunnit börja jobba ogen och det känns ju bra, även om det är nog så tufft med extrakilon att bära och flåset nära till hands.

Gravid, ja det är jag ju fortfarande och nu har jag börjat bli fet också, haha.
Vi vet nu också att det ligger en stark liten karatetjej där inne och att hon väntas titta ut den 4 juni :)

Bosco han är som Bosco är, lattjar med katten, matvägrar och är ständigt lyckligast i världen, hahaha

Själv mår ajg i övrigt mest skit om jag ska vara ärlig, ångest ångest ångest.

Detta får räcka för en stund, kanske blir jag bättre på det här med bloggen, eller så får ni helt enkelt vänta några månader till på nästa uppdatering!

Kommentarer
Postat av: annie

ja, du är fakstikt lite dålig på detta.. Finns här för dig, det hoppas jag du vet. Älskar dig.

2009-02-20 @ 18:36:46
URL: http://sadannie.blogg.se/
Postat av: TantE

Ville bara säga att jag tänker på dig! Hoppas du mår ok söt! Kram på dig och lilla karateflickan ;) <3

2009-02-25 @ 22:35:52
URL: http://www.hondjur.wordpress.com
Postat av: Thess

Blogga lite dååå.

Jag föreslår en magbild. ;)

2009-03-14 @ 18:43:43
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0