Trötta och slitna.

Det är morgon i residens Wessman idag.
Nikita kom inte till ro förrän runt 2 inatt. Febrig och lite smågnällig.
När hon väl somnat ordentligt såg hon nästan död ut så jag satt vaken länge och tittade på henne så att hon inte slutade andas. Ja, skitlöjligt kanske men det är mitt första barn och jag är dessutom själv här ute om något skulle hända!
Klart man är nojjig ;)

Febern är borta idag men jag tycker att hon är lite rosslig. Kanske bara som jag inbillar mig jag vet inte.

I helgen har jag inget särskilt planerat. Kaffet bubblar i kokaren nu, sen ska vi hämta Rune och lattja lite med honom.

Uppdaterar väl säkert senare om jag hinner/orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0