natti

Jag borde lära mig att sova. Eller är det något man kan lära sig??
jag sover ju färre timmar än de flesta. Mitt liv fungerar ju ändå förvisso. Men är det bra i längden?
Jag vill inte peta i mig en massa tabletter för att kunna sova, i synnerhet inte nu när jag har ett litet barn hemma.
Vad händer om jag inte vaknar liksom?
För den delen tror jag inte riktigt på det här med sömntabletter ändå. Då ska man ha riktiga jävla problem i så fall...

Aja, nog om det.

Mitt lilla Pyre har feber. Inget allvarligt eller så . men ändå.
Nu är det ju en reaktion på vaccinet så det är ju egentligen no worries. Men vem vill se sitt barn inte "Må topp" liksom.
Hon har iaf fått en alvedon och sovit nästan konstant sedan kl 13 idag. Bara varit vaken några korta stunder för lite mys, mat och blöjbyten, Funderar på om jag kanske ska väcka henne snart för att ta en ny temp och passa på att ge henne lite mat och en ny blöja.

och sen kanske läsa lite och försöka sova.

Imorgon ska jag iaf knata iväg till köpcentrat här och handla lite nya kläder och annat nödvändigt åt Nikita, förutsatt att hon är bättre imorgon såklart.

well well, natti natti

Kommentarer
Postat av: Big Pappa

Tjenare Sugg Agge...



Sluta glo på datorn hela nätterna å släck ner å läs eller runka eller vad som helst utom tv å data. Varit zombie i 4-5 år nu å ja kan lova att det fan inte e nyttigt. Men det vart bättre för mig när ja slog av allt skit å gjorde nå vettigt. Eller så va det så att mitt internet dog under några dagar men men. Det funka fint som fan iaf. Nu sitter ja som vanligt å glor på datan mer eller mindre halva nätterna igen å sover därav som ett rövhål. Fast nu vet ja ju iaf vad som gör att ja inte kan sova. Men helt seriöst.. Hur kul e det egentligen att sova? Ligger ju bara där som ett jävla fläsklass å flåsar. Hoppas allt e bra med dig å kidden å Bosco. Ska försöka ta mig ut nån dag å snylta lite kaffe av dig å snacka lite skit... Kram/Svedin...

2009-09-20 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0