damp

Igår slutade ööhm imorse ;) hahaha

Igår kväll satt jag som vanligt vid datorn och ugglade, pratade skit med D och önskade mig bort.
Då ringer telefonen, det var min sötaste lilla Annie som ringde klockan var väl runt halv ett - ett.
"är du vaken 40 minuter rill"

JAPP, svarade jag - klart jag är!

och en stund senare var hon här med sin karl. Hundarna blev som vanligt helt till sig av glädje - det kom ju besööök.... hahahaha
Det blev kramkalas, kaffe och lite skitsnack. Men även en nattlig resa till Öland.
haha
Ja, Annie var till och med så duktig att hon lyckades få oss att åka en tre mil lång omväg för att hitta till Mörbylånga. Anledningen till att vi mitt i natten åkte till Öland och Mörbylånga var helt enkelt att hon ville ta ett kort på sin brorsas konsumaffär!?
HAHA, jaja vafan - vi var rastlösa och vi hade fan kul under tiden. I Mörbylånga bor det mest Hobbitar. ja det kom vi iaf fram till då alla hus är ungefär 130 i takhöjd liksom, vem fan får plats där om inte en hobbit?
Vi skickade även frågan till 118100 "Bor det bara hobbitar på Öland?"
Svaret vi fick var en jävla besvikelse, I'll tell you. "Nej det bor inga Hobbitar på öland, Hobbitar finns bara i din fantasi"
Vilka jävla idioter då - klart det finns hobbitar, har han aldrig sett sagan om ringen!?

Med oss hem fick jag en pattskyllt. Den är fin. tack Annie!
Och TACK för att ni tittade förbi, jag har saknat dig så mycket och det var kul att träffa din karl ( och att du verkar ha hittat en vettig än för en gångs skull ;))

jag var hemma igen vid 4 snåret men kunde helt enkelt inte sova.
Satt och slösurfade och tyckte lite synd om mig själv, halv sju började jag känna mgi dåsig och PRECIS när jag skulle lägga mig komjag på att jag hade tvätt-tid till klockan sju. SKIT OCKSÅ.
Höll mig i alla fall vaken och tvättade det viktigaste av mina grejer. Lämnade Tettes dick vilket kändes lite taskigt men jag hade varit vaken i ett dygn och orkade inte riktigt börja sanera hennes kaosgarderob, bokade dock en ny tid och sa till den lilla skitungen att sortera sin tvätt.
fan vilken bra jävla husfru jag är ;)

Somnade vid niotiden med en hund på varje arm, mysigt som fan ( bara man får Emma att sluta pussas hysteriskt )
Klockan 11 väcks jag av telefonen när D ringer. helt off var jag i skallen, så jag pratade en liten stund för att sedan kissa hundarna och lägga mig igen, nästa gång jag vaknade var klockan 16. jisses, hahaha

En stunde senare kom tette hem och efter en kopp kaffe och en allmän uppdatering tog vi en tur med odjuren, tränade lite lydnad och klappade får...

Skickade iväg Tette till sin Smurf . Dock under vissa protester. Protester jag inte lyssnar på. Jag vet hur det är att sakna någon och det finns ingen anledning att de ska sitta och sakna varandra när de är 1 km ifrån varandra. Dumt tycker jag. Att Emma är hemma med mig gör mig inget heller, ska jag gå ut med min hund kan jag lika gärna ta den andra med liksom. Dessutom är hon mysig lilla Emma.

jag vet att du lilla tettowitch tycker att du lämpar av henne men det kan du ta och släppa, den dagen jag behöver din hjälp räknar jag med den ;)
Skämt åsido. Men när jag tycker att du ska vara hemma så lär jag meddela dig detta!

Tette och Smurfgubben verkar har inlett en "Flytta D till kalmar kampanj" kul tycker jag, och hoppas såklart att de lyckas, hahaha

Hundarna ligger utslagna och nu ska jag ta mig en kopp te, so long suckers!

klappa fåren


glad gris efter träning

Kommentarer
Postat av: Thess

Du kan vara gris!

2008-09-10 @ 01:35:23
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0