trötthet

Klockan är i skrivande stund 05:04.
Vaknade för en liten stund sen....
Jag somnar fortfarande sent som vanligt men vaknar tidigt, är vaken ett par timmar och sover några till...
gaaaaah!!
En bidragande faktor till att jag kanske inte sover så bra är ju faktiskt inte bara graviditeten - utan min lille grisekno Bosco.
Fy faaan vad jobbig han har blivit, han ska ligge PÅ mig,  men när det blir för varmt sparkar han ut mig. Schysst killen - schysst!

Idag så ska jag en vända in till stora stan ( hahahhahahahahaha) Kalmar och träffa Räkan alias Jonas och ta en fika.
Trevligt trevligt. Får passa på att träffa de få betydande människorna som finns här innan jag drar vidare igen.

Här är fikasällskapet för dagen iaf


Nu ska jag försöka sova ett par timmar till, om jag får bort Bosco från kudden vill säga.

Kommentarer
Postat av: Thess

Bosco-söt-tosco :)

2008-10-29 @ 10:21:56
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Haha, känner igen det där med hundar som väcker en. ;)

2008-10-29 @ 11:50:39
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0