Så är det....

Svärmor är söt, yes det är hon.
Just för tillfället mår jag ganska bra faktiskt, konstigt - men faktiskt.
Ni som är i min närhet vet vad jag menar, hahaha
Jag dricker varm choklad och spanar barnvagnar på blocket.

Jesusbarn - när ska jag vakna till liv igen?

Idag var jag och frau Testo till vår alldeles egna variant av sandtag nämligen "lertaget"
förmultnad dynga i lerform, gräs, fästingar och muskler på hundarna. We like it!
Försökte ta en och annan fin bild på grisen när han gjorde det han är bäst på, grisa och svina, inte lyssna  och ha skitkul.
Men eftersom hundkraken är så förbannat snabb så ser han ut som spöket laban på de flesta bilderna... Jävla hund!


Vart fan tappade jag pinnen            



 Kunde ha blivit en asbra muskelflexbild men nää, snabb som vinden blir suddigt           
 

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Barnvagnar är dyyyyrdyrt!

2008-10-09 @ 09:06:02
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0