kvällsmat.

Dagens kvällsmat bestod av en tallrik havregröt, och två knäckebröd med vitlökssalami och leverpastej.
Mums.



Jag känner mig god till mods idag.
Dagen har varit helt ok faktiskt, jag har gråtit en skvätt och tänkt på alla förlorade små liv. Tittat på bilder och varit nostalgisk.
Slagits av att vissa vänner kommer en så nära inpå att de inte går att glömma, inte en dag, timme, minut eller sekund.
Älskar er mina vänner och vi ses där uppe.

Nu ska jag fortsätta titta på Filip och Fredrics nya program Boston teaparty, där de just nu tittar på penisar för att se om de kan känna igen sina gamla klasskamrater enbart genom att se deras kön...
Hmmmm

Kommentarer
Postat av: Thess

Vad mummigt det där såg ut!

2008-10-27 @ 23:39:25
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0