Komma igång

Jag har varit allt för slapp sista tiden - verkligen. Jag skäms verkligen.
Dessutom känner ag att jag försummat hundarna senaste dagarna, de har inte blivit tränade ordenligt.
Idag ska jag se till att få tummen ur ordentligt i alla fall.
Ska klä på mig nu och sedan ge mig ut på långprommis. Sätta på mig lurarna och bara gå tills vi alla tre knappt kan röra oss, det är planen.

Sen ska jag ta tag ihemmet hade jag tänkt.
Allt för att glömma morgondagen en stund.

PUH!

god morgon mina hjärtan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ibland har man sådana dagar. Dagar då man känner att man försummar både hem&djur. Men vet du? Man FÅR har dom :)



2008-10-01 @ 20:12:58
URL: http://lillaem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0