Gott och blandat.

Idag har varit en blandad dag. Började dåligare än någonsin, gick över till helt OK, till skitbra för att sedan sjunka till "jag vill dö" nivån och sedan stiga till "det är faktiskt ganska ok ändå".

Tog mig bort till Fredric och Tette för att glömma bort all ångest en stund och det funkade väl till viss del. Bjöds på lite mat och sällskap. Tack för det :)

På vägen hem stal min hund en boll han hittade på cykelbanan, och lillsyrran ringde och pratade hela vägen hem och lite till. Älskade älskade unge, fy vad jag saknar familjen nu.änder så mycket i deras liv.

Det smärtar mig att jag inte kan träffa dem lika ofta längre och jag missar så himla mycket, mina syskon är ju unga och det Det smärtar mig också att dem får lida, syrran var lite ledsen idag och ville att jag skulle komma hem.
I och med allt som har hänt så blir det ju mest troligt flytt till Uppsala, och ännu längre ifrån dem.
Det innebär att jag max kommer att kunna träffa dem ett par gånger om året....
Älskar er mer än livet - glöm aldrig det.


Latexmorsa och far.
 
Tack Sussie för att du är den bästa mamman jag någonsin har haft.

Prinsessan Mimmi 5 år         Ki 12 år och Jag                      Ki och Grisen
                

Bosco och Mimmi                 Grisen och pappa              Soffmys
                

Vi saknar Lina och lillebror Hugo en massa också!
       

Kommentarer
Postat av: Rebekah

saknad...

Jag vet hur du känner. Mina systrar är mina bästa vänner och dom befinner sig på Malta och i USA, mamma i Kvikkjokk och brorsan i Enköping. Saknad är fördjävligt!

2008-10-23 @ 09:15:39
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0