Dagens lata...

Vi var lata redan när vi vaknade och låg kvar läääänge


Idag är det ett satans skitväder.
Bosco förvånade mig genom att stanna i porten och titta på mig frågande "måste jag verkligen gå ut i det där"
Sen sprang vi lika hukandes båda två en snabb kissrunda.
Slutar det regna inom snar framtid får vi ta en längre sväng.

lagade iaf riktig mat idag
Det blev pasta med hemmagjord sås i form av grönsaker, vitlök och fisk.
Skitgott faktiskt!


Igår knatade jag bort till Tette och umgicks en stund innan jag lämnade min gris där och åkte till stan för att träffa Jonas.
Vi käkade en grym buffé på restaurang Zorba och åt så att vi nästan gick sönder båda två. Underbart gott var det iaf. Tog en rund på stan och snackade lite gammal skit precis som vanligt. Efter det åkte jag tillbaks till Fredric och Tette förlite fika och umgås.
Bosco släppte loss som bara den och lekte med Oscar en bra stund.
Konstiga damgrisen :P
Bilder från igår finns på TETTES BLOGG

Kommentarer
Postat av: Lenita

visst är det en LYX att ha hundar som inte heller tycker om regn=))

2008-12-01 @ 09:27:56
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0