vafan

jag bor mitt i stan, i ett hyreshus.
Fin jävla lägenhet med två balkonger plus loftgång.
Lägenheten ovanför har två hundar. En dalmatiner och en "godnowswhat".
Åtminstone En av dessa hundar är hyperaggressiv. Vilket innebär att när den tänder vänder den sig både mot sin hundvän OCH ägare.
SUCK.
Inte nog med detta. Klockan tre inatt senast körde deras hundar race genom lägenheten. Vilket inte bara innebär att det dånar som en flock elefanter farit förbi här nere - de skäller hysteriskt samtidigt. Vilket de även gör när de är själv hemma. DVS DE SENASTE 4 TMMARNA.

kan inte folk bara ta tag i sina jävla liv och ta hand om djuren de tvingat in i sina liv!?
Det är inte hundarnas val att bo i lägenhet med dem, inte deras val att de inte lärt sig att det är lugnt att vara hemma själv, inte heller är det deras fel att de tillåts hålla hela bygget vaket tre på morgonen.
Det är deras jävla idioter till ägare.

Nu måste jag åka och köpa godis bara för det. vafan ;)

Kommentarer
Postat av: sven

He he så hittade man dig här med, undrar hur fan jag gör ??

Kanske jag följer alla spår du lägger ut här och där ,va nog en spår jycke i förra liv kan tänkas .

Hoppas ni två godisråttor/ mysisar har det bra där nere, här uppe i öre är det bra och mulet .

Börjar bli många på träningarna nu och det är kul, det rasslar i kedjor och andas tungt i uppvärmningen så gamla tanter står och måpar bakom buskarna .. ;)

Sen har vi ju vagn med som är kul och dra lite på, fast Ronja tycker det är lite skumt under på koplingen än med drar som hon aldrig har gjort nått annat . kanske det blir nått av den tjejen ..

kram från oss alla i öre hoppas vi ses snart



Sven och ronja

2008-06-22 @ 16:56:21
Postat av: Hannah

Ja, det blir nog jättebra, men jag kommer nog o ringa minst 15 ggr o kolla (åtminstone första dan ;)) Jag kommer dock o sakna henne nåt enormt....mer än jag kommer sakna min karl ;) :P





Precis när jag flyttade in i min nuvarande lägenhet så bodde det ett ungt par med 4 hundar, mini o mellanpinschrar, ovanpå. Dessa jävla odjur till hundar (som säkerligen hade varit mycket bättre balanserade djur om de hamnat hos några andra ägare :( ) förde liv i stort sett dygnet runt, sprang runt runt runt, skällde o bara var såååååå loud! Loomis vet knappt hur man gör när man skäller... Tack o lov flyttade dom efter bara nån månad, men jag skulle bli tokig om jag hade det så igen.

2008-06-23 @ 01:18:33
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0