Sunday bloody sunday.....

Idag har varit en bra dag.
Efter att ha tagit mig igenom morgonbestyren så fick bosco på sig selen och vi traskade hem mot far.
Bosco är jävligt rolig han. Kättingen han drar nu väger typ ingenting. Detta för att jag istället går långt med honom och vi gillart båda två. Det är ändå lite tyngd för honom att dra men det skiter la han i.
När vi tränade med örebrogruppen ( http://www.swba.net ) så kunde bosco utan problem pinna på som bara fan med ett däck eller fem bakom sig. men när vi drar på egen hand är det inte fullt lika kul. Då stannar han om det blir minsta tungt. nu ska jag tillägga att kättingen jag har väger ynka TVÅ kilo mindre än däcket. MAO så blir det knappt någon skillnad om han drar däcket istället för kättingen.
men det verkar som om han går igång på ljudet. För när jag börjar rassla med kedjan utanför dörren hoppar han nästan in i selen och ska iväg. jisses. Jävla hund.
undrar omhan tycker däcker är roligare om jag fäster gamla tomburkar i det eller nåt???
Nu menar jag inte att han är rädd för ljuden - tvärt om. han går igång på det. Så ingen missuppfattar det hela menar jag...

hemma hos pappa vart det slappa. Dricka kaffe, glo på tv. sitta vid datorn osv.
Sen är det ju lördag så en del godis har man ju krängt också... Suck. och jag som skulle gå ner i vikt!

Cyklade hem, en bit på vägen så mötte vi en jack Russel tik med mjölktuttar of doom. Bosco tyckte att det var väldigt intressant - Det gjorde ju inte hon så B fick på trynet. Rätt åt honom. Så går det när karlar helt respektlöst siktar in sig på pattarna och störtdyker utan att ens hälsa ;)

Bosco älskar förresten att springa ( jaja, nu tänker ni att vilken hund gör inte det är du puckad eller ) men nu menar jag snarare när man cyklar och dylikt.
Jag får ha halti på honom om cykeln ska med. han kan fot, det är inte det. men det är ju så SATANS kul så vi drar utav bara fan!
han hatar haltin - klart han gör... När jag sätter på honom den stirrar han ner i backen och blir stendöv. rör sig inte en milimeter.
men i samma sekund som jag hoppar upp på cykeln skjuter han iväg som en jävla kanon.
Hur fan kan det va så kul!?

Snart är det dessutom dags att lära sig att vatten utomhus faktiskt inte äter upp en eller har ihjäl en på något sätt. Ska bara hitta ett bra avskilt ställe först!

NU, så ska jag hämta mina chips och surfa loss lite.
hade gött allihopa. Och ett stort tack till er som läser och lämnar trevliga kommentarer. We like it <3

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Hej Hej! Ja det är inte klokt hur folk kan hålla på haha. Jag tycker du skriver väldigt levande så det är absolut en rolig blogg att läsa. Självklart får du länka till min =) Ska du börja träna WP ordentligt och så med honom? Tycer det verkar vara en jättebra sysselsättning så det ska vi också göra med vår kille så fort allt lugnat ner sig lite. Ha nu en trevlig kväll! Mvh/ Annalena

2008-06-21 @ 23:54:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0