freitag

jahopp. Vaknade av att Micko stod och bufflade på mig. Så det var bara att dra på sig mjukisarna och gå ut....
SEX inlägg skrev jag igår... måste ha varit en riktig tankevrängardag!

Strax efter vaknandet och morgonrundan ringde Lina på dörren. Lilla hygglot ( Hugo ) mådde inge bra. Efter mången koppar kaffe, massa pussar och gos så gav sig Linus av hemmåt och jag stack till affären.
Tog ett lååångt bad och bara njöt.

har nyss ätit middag med grabbarna, fläskfilé med bearnais och ris, grymt gott!

Känner att det blir lite kort idag. Skrev kanske av mig lite för mycket igår?? hahaha
idag har iaf lilla Micko åkt med upp till Ryd och sitt "andra hem" ute på landet så det är förtvivlat lugnt och tyst här - nu när Bosco inte har någon gammal gubbe att tjyvas med. Trist....
Fick bekräftelse på ett jobb jag sökte igår redan idag. Ska bli intressant att se om det blir något av det. För blir det så flyttar jag...IGEN. norröver :D

Nu putter Grisen på mig, antar att han vill ha fläskfilé rester, hahaha

Hörs kanske senare. men vem vet.
Bifogar några bilder från idag :D

Agge gillar att kramas

Agge gillar att pussas också

Lina diggar kaffe

Och Bosco lirar skönsång

best friends indeed

Bosco är en "kanonhund" med siktet på Finland ;)

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Vilka fina bilder!! Bosco är ju bara bedårande!!! Den andra hunden är också jättefin! Ha det så bra så länge.. Kram!!!

2008-06-27 @ 20:34:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Dannielle

Jätte fina bilder hörrö!

2008-06-28 @ 23:29:12
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Aaaaw vad söta bilder! Dessa missade jag minsann igår när jag kikade i din blogg! Han är ju så otroligt söt din jycke! Vilka mjuka ögon han har. Love!



Förövrigt så får Bosco vara rädd om Finland, annars blir jag rotlös. ;)

2008-06-30 @ 12:33:09
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0