Fredag idag va?

Igår var det som sagt dags för jobb på sofiero här i helsingborg.
Eric "vemsliteriminakulor" gadd var förband och Sedan klev läderbögen lenny kravitz på.
Allt blev försenat med ca 1,5 timme men vem fan bryr sig när man får betalt för att se skiten???
var inte hemma förrän runt tre och möttes av tvådampdvärgar i dörren, de väckte säkert hela huset, hahaha
Stackars mamma fick stå ut med mitt babbel i en halvtimme innan jag varvat ner så pass att jag kunde lägga mig.
Klockan 8 väckte tanten mig för att gå morgonrundan med djuren. 7 km's skogspromenad och en massa bus i hundrastgården.
Hundarna var halvt medvetslösa när vi kom hem. men givetvis var de igång efter fem minuter igen, hahaha

Dragkamp i ungefär en timme som slutade med att Emy lyckades ge Bosco ett rejält jack över nosen. Men dock inget allvarligt utan snarare en ren olycka.
Direkt efter att han fått sitt sår sprang han och hämtade strumpan de kampat med och drog den framför näsan på henne precis som "kom igen nu, mer leka"..
haha mammas lilla gris som aldrig får nog :D

Nu har jag fult upp med att kolla igenom mina gamla saker och packa så att jag får med mig allt hem sen...
PUH!
Det är mycket grejer.
Direkt när jag kommer hem ska jag till en vän vars dotter fyller år imorgon och eftersom jag fyller på måndag så ville hon fira mig idag också. Alltså har jag lovat att jag ska baka tårta. jag är inte alls sugen på nåt jävla kalas idag, jag vill hem och sova damn it!!!!

Nu ska jag ta enkopp kaffe och snacka lite skitmed min mor som jag ju faktiskt inte hat någon kontakt med på många år... Hinner jag kanske jag skriver lite till sen ;)

Bifogar lite bilder på monstrena :D


Kommentarer
Postat av: Rebekah

ah, vad söta bilder på djuren!

O kul att du återupptagit kontakten med mor din.



Kram, Rebekah

2008-06-08 @ 18:03:19
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0