Ett as flera asar?

Ja jo, jag ÄR ett as - för det säger Danielle!!

Idag vart ajg väckt alldeles för tidigt. Kunde inte sova inatt så det blev inte många timmars sömn.
Ela verkade inte riktigt förstå att ajg inte var pratsugen när ajg nyss öpnnat ögonen och Bosco var lika låg som jag hela förmiddagen.
Ela var dock snäll och tog med honom på en långrunda när hon kom hem och under tiden försökte ajg vakna till liv lite grann.
Vi åt frukost och jag kände mig lite piggare - bara för att nån timma senare dala igen.
Ångesten kryper på när man behöver det som minst.
Vid lunchtid cyklade jag hem till far som har bjudit på pizza och nya Rambofilmen. Den var väl "ok".
Far min ligger och vilar eftersom han ska jobba natt och Bosco fiser illa då han fått i sig en halv pizza idag, hahaha

Funderar på om ajg ska ringa sletna stackars lilla Tette och se om jag kan pigga upp henne genom att delge henne om  min egen ångest, INGA CIGG.
Det är fan syndast om mig!

och JA mina vänner - det heter syndast

Här ahr ni en bild på de två karlarna i mitt liv. pappa och Bosco som latar sig efter att ha krängt pizza

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Klart att det heter synast.

Och det syndaste med det hela ät att inte alla andra förstått det ännu. ;-)



Hoppas du mår bättre snart!

KRAM!!

2008-06-30 @ 01:41:25
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Emelie

Ångest är skit! Jag brukar gå ut och gå, av bara helvete när den träffar mig.

Hoppas dagen idag blir bättre!!!



Jag tyckte nya Rambo filmen var jättebra! Kändes som man satt på nålar hela filmen för man var så förbannad över råheten.

Stallone har dock blivit lite väl gammal :D



Kram! Emelie

2008-06-30 @ 11:46:32
URL: http://lillaem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0