brakdag

Somnade sent, eller tidigt. beror på hur man ser det... halv fem sneglade jag på klockan, baxade undan snarkmongot och tog en cigg på balkongen. Tio i ett vaknar jag av telefonen. Måste ner på stan, snabbt som fan också... Cyklar ner halvsovandes och lämnar av det som skall och stressar hem igen. FANFAN FAN. TVÄTTA KLOCKAN ETT!
Vilket påminner mig, jag måste hämta tvätten...

brb

Så. Nu är tvätt avklarad.
Stack ut med Bosco och drog ett par km. Längesedan nu ( skäms)
han verkade dock ha saknat det lite för det var jävlen vad han pinnade på i selet. En annan är genomsvett och helt färdig. B-Boy vill inte sluta leka, hahaha
Han har fått fläskkotletter i sin mat idag ( utan ben givetvis) och han verkade gilla läget. hahaha
Annars har jag lärt mig att stuvad spenat är en favorit. han väljer det över korv. jag har en konstig jävla hund alltså ;)
hahaha

Nu har jag dessutom boat in mig hos ELA. Eget rum, stor säng och hennes tonårsgrabbar att fajtas med.... hahaha
Grabbarna är och handlar och jag förbereder dages middag.

jävlars, nu har jag glömt köpa cigg igen. har bara ett fåtal kvar. fast å andra sidan, jag har bara rökt 4 cigaretter idag :D:D:D

Duktiga mig!

nu , ska tant aggro göra mer kaffe och ta en cigg på balkongen med mister B bara för det.

Peace out!

väl mött "hiphoperskan"

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in någon dag och sedan vill jag önska en trevlig midsommar :)

2008-06-19 @ 16:45:01
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi kommer från skåne (Malmö)

2008-06-19 @ 19:09:10
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0