Arma bakfylla.

Igår eftermiddag fick jag det tokroliga beskedet att min vän Zanna och hennes pojkvän skulle komma på besök över helgen :D
Vilket också innebar en utekväll på stan.
Dock så var de tråkfirrot och lämnade oss för sitt hotelrum jävligt tidigt ( man kan ju fråga sig var för)
jag och tess kalasade vidare tills stället stängde, dansade och hade skoj!
När jag sedan skulle följa Tess en bit på väg hem så stöter vi på ett gäng som står och tjaffsar om något i en korsning. med dem finns även en liten pitmix. En hane som bor i samma hus som min far och är ca 3 år gammal.

Det hela resulterade i att jag stannade där. och pratade massa strunt, drack öl och gosade med kenzo som han hette.
Eftersom jag är så förbannat jävla dum och bestämde mig för att gå ut med bosco tillsammans med dem så fick jag också erfara att min lilla gris är skarpare än man kan tro.
Jag kom alltså för nära Kenzo med Bosco vilket resulterade i att de klapp ihop.

Bosco satte sig i Kenzos öra.
D - kenzos ägare fick bända upp boscos mun medans jag höll i.
Ingen större skada skedd, fysisk i alla fall. K fick två små sår i örat ( tackar gudarna för det gör jag )
Vi var överens om att det faktiskt lika mycket bådas fel att detta inträffade och ja promenaden vart det inte så mycket av.

Bortser man från "olyckan" så var det ialla fall riktigt riktigt trevligt. Hela kvällen alltså.
jag kom i säng vid halv åtta i morse, hahaha

idag väcktes jag vid halv tolv av telefonen, tre missade samtal och 4 meddelanden.
JISSES
Jag var vääääldigt svårstartad idag.
Zanna och Rocky kom över och vi tog en latte på stan. Bosco har varit på helspänn idag. Jag har bara mig själv att skylle och det grämer mig så in i helvete att jag gjorde något så urbota dumt.

Efter det gick vi hem och latade oss ett par timmar och gav oss sedan iväg för att käka Sushi. FY FAN VAD GÖTT DET ÄR!

Nu ska jag lata mig lite mer. ciao
Tjejmaffian, Tess, Zanna och jag till höger.


Zanna och Rocky ( även kallade Stor och Liten )

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Att hundar slåss händer tyvärr, tur att ni båda är vänner och kunde hantera situationen rätt. Never trust a bulldog not to fight... ;-)



Härligt att ni hade kul i övrigt!

2008-06-30 @ 02:06:23
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0