Tillbaks till vardagen

Som vanligt slår allt tillbaka i ryggen på en.
men jag tror att jag ska ordna detta. jag tror.

Jag måste förmodligen sticka på jobb imorgon och återkommer då inte förrän tidigast söndag. Suck.
Så nu ska det hinnas ordnas med hundvakt, tvätt, packning och pengar. jävligt snabbt då jag måste åka imorgon förmiddag.

Hur som haver.
Shiva har mask så nu kommer hela vårt lilla harem av djur att få gå igenom en avmaskningskur. Inklusive katten Sune vars bajs det tydligen äts friskt av ( era äckliga små djur!)
Det oroar mig lite då Hugos mage som har varit riktigt riktigt dålig precis läkt ihop. En avmaskning frestar ju som bekant ganska mycket på tarmfloran.
Hugo pissade, spydde och sket blod för ett tag sedan men å andra sidan måste de faktiskt avmaskas nu så att inte alla våra magra stackars djur får mask och tynar bort. haha

Lina har ju också skaffat sig medicin mot Hugos känsliga mage så det borde nog gå ganska bra.

har precis varit ute på lunchpromenixen med min lilla B-Boy. Det regnar. fast ett ganska mysigt sommarregn.
Däremot får ja han fullständigt damp efter att man kommer in när det är regn ute ( det är kanske bekant för er andra djurägare)
han KASTAR sin aktivitetsboll omkring sig och jag tror att jag måste börja oroa mig för fönstrena här hemma...
Nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske ta tag i städningen... mors

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

haha damp efter en regning promenad hör till livet ;P

Hoppas inte Hugos mage kraschar nu då. Det betyder att vi också måste avmaska galningarna här då Ymer och Shiva lekt. Men så är det ibland.. =) Hoppas det löser sig med hundvakt osv.. Kramar i massor!!!

2008-07-08 @ 14:23:46
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Vad tråkigt med masken, hoppas att lilla kissekatten inte tar skada!



Sommar duggregn, låter fantastiskt! varför kan inte vi ha det här? Nej, vi har fått höst redan. kallt, grått o jävligt. :(



Kram!

2008-07-08 @ 16:44:44
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0