Kharma finns i mina tankar ikväll.

Denna lilla dam fick tyvärr sluta sitt liv alldeles för tidigt.
En glad, sprallig underbar liten tjej som är svår att inte älska.
Det gör så ont i mig att det skulle behöva bli såhär.
Jag vet att Annalena gjort allt i sin makt för att Kharma skulle få det liv hon förtjänade. Allt och lite till.
jag vet också att hon gör det enda rätta när hon väljer att låta Kharma somna in - för hennes skull.
Det finns inga fler utvägar.
Älskade älskade lilla vän. Så vacker, så underbar.
Vila mjukt vackra lilla Kharma, och tan väl hand om alla andra av våra vänner som fått lämna oss.








Kommentarer
Postat av: lina

Vila i frid älskade karma

2008-09-12 @ 13:09:30
Postat av: Max Hobstig

Det kommer alltid en dag då man inser att den älskade hunden inte kan leva längre. Jag är inte insatt i varför Kharma inte kunde få leva längre. Däremot är jag mer än väl insatt hur det känns när det oåterkalleliga beslutet går till verkställighet. Sorgen är bedövande!

2008-09-12 @ 13:20:07
URL: http://irishterriermaia.blogspot.com
Postat av: Annalena

Usch vad jobbigt att se bilderna på henne.. Jag saknar henne så grymt mycket och jag känner mig helt trasig. Jag känner det som att jag förlorat en nära vän/själsfrände och jag har rätt svårt att hantera allt just nu. Därför är jag rätt asocial men jag vill bara tacka så mycket för att du finns och allt fint du skrivit. Kram till dig!!!

2008-09-15 @ 00:28:36
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Rebekah

så älskad, så saknad...

2008-09-15 @ 23:02:32
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0