Kanske borde man sova lite?

PUH! Det är så mycket nu jämt att jag knappt hinner med att tänka...
Niki är med sin far inatt. Det är så fruktansvärt tomt här utan henne. En stor del av mig saknas.
Emma var ju här, ja när fan var det? dagarna bara flyter ihop - helt sjukt.

Kul var det iaf. Hundarna funkade utmärkt även om min klumpeduns är lite läskig ;)
Vi hade enormt kul iaf.
Jag nämner inget om efterfester som handlade om mina blodiga fötter och hundar, eller taxiresor runt halva Uppsala - det tar så lång tid då! hahaha

Tjejen min bara växer och växer. Tiden går alldeles för fort! Samtidigt som jag längtar som sören efter alla "stora" händelser, de första orden, första stapplande stegen osv. Så vill jag ju ha kvar min lilla lilla sparv!

Sitter och trycker i mig halstabletter och tittar på Anna Phil, jag borde ha städat, jag borde ha gjort ganska mycket, kanske tagit en lång dusch nu när jag är barnledig. Men nää. Bättre att bara slappa lite.... hahaha

Äsch, eftersom jag ändå inte sover så tar jag en kopp kaffe till!

Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg :)

2009-09-10 @ 10:47:47
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Jelena

Hej!

Vad stor hon har blivit lilltjejen! :)



Själv växer jag och frodas. Har alla symptom man någonsin kan ha. haahahaha. Men det går väl över.. :D

2009-09-15 @ 11:31:16
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mamma till lilla Neville

Tack så mycket! Och vilken fin liten prinsessa ni har! Var inne på din bilddagbok precis när hon var nyfödd, Thess hade länkat till den!

Hur söt tjej som helst :)



Jag kan tänka mig det, vi gör allt för att ta vara på varenda vaken minut här! Sovande också, han är hos oss jämt! Lilla plutten!



Tack igen för din kommentar! Det värmer alltid :)

Kram

2009-09-17 @ 12:18:37
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen. Jag är i vecka 17 så det går ju snabbt i alla fall. Tyckte det var igår som vi fick reda på det:)



Ja att dom växer snabbt är verkligen inte en underdrift, tycker inte alls det var så länge sen min son föddes och det var för snart 11 år sen. hahahaha :)

2009-09-17 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0