Ny design samt helgsammanfattning

Älskade tant Tette har fixat ny design åt mig igen. vad tycks?
Tette hittar ni för övrigt på hennes blogg.
TACK TETTE!

Igår var det fredag, hade kommit överens med D att han skulle ha Niki över natten så att mamma Agge kunde grilla med grannarna och ta ett par öl.
Sagt och gjort. Danne och gudfar Emil kom förbi vid halvsju snåret, stannade en stund och snackade lite skit ( eller lyssnade nog mest på oss brudar som snackade skit, haha ) och sedan åkte dom. Åååh det är så svårt när hon åker.
jag vet ju att hon blir väl omhändertagen och att det knappast går någon nöd på henne - men jag saknar ju mitt lilla gryn i samma sekund som hon försvinner utom synhåll!
Älsklingen kommer inte hem förrän ikväll. Om tre timmar närmare bestämt.
Det kanske låter egoistiskt men jag tycker att det suger, jag vill ha henne här NUNUNU.
Men faktiskt så är det ju itne mer än rätt att Danne får umgås lite med henne när han väl är ledig och hemma.

Nu till kalaset igår då.
Det här hände:

1. Agge gjorde tzatziki - modell APSTARK. Så stark att vi fick "spä ut den" med 4 dl mild sås - likförbbannat brände det i halsen kan jag lova. men gott var det!

2. Från början hade Agge en oskyldig gul, söt klänning. Efter att skämtsamt provat olika klänningar hemma hos Madde tvingades Agge att spendera resten av kvällen  I ETT KORVSKINN!
Klänningen var svart, porrig och SKITTAJT.
Tydligen var jag het som fan och såg ut som en pinuppa. AS IF sa agge och försökte smita hem och byta, men icke.... Även ett par skor modell höga klämdes på Agges stackars sneakerfötter....
Jag får nog hålla med om att jag kände mig liiite snygg iaf.

3. Vi åt bland alla förbannade mygg och hade trevligt. Innan dess lyckades vi med bedriften att få oss alla på mer eller mindre flamsiga kort lite på halvskoj. Några av dem ska ni få se - de andra sparar jag faktiskt för mig själv!

4. Eftersom vi vart uppätna av djävulsmyggorna drog vi hos hem till tant Agge, lyssnade på musik och umgicks. Spelade kort och flammsade som bara ett gäng småfulla tjejer kan, riktigt trevlig faktiskt.
Ganska snart uppslöt stackars P som är farmor Fia's...ehm..*harkel*.
Stackarn satt här själv bland ett par högljudda galna brusar. Men det var trevlig iaf :)
runt 3 begav oss var och en mot sina sängar.

Jag orkar ärligt talat inte gå in på alla detaljer under kvällen.
Bosco var som vanligt gladast i världen, han älskar fester, glada människor som vill prata och klappa ööööverallt :D:D:D
han sprang även lös på gården ett tag och var lydig och snäll som sig bör. åt lite på äppelträdet gjorde han också- två meter upp!

Just nu har jag precis ätit mat med Fia och P. Elsa en liten Chihuahua som är här och Bosco ligger båda och snusar.
Jag borde dammsuga och diska samt skura golv. men jag ooorkar inte.
En kopp kaffe och en cigg först bara sen kanske.... haha

Slänger upp lite bilder från igår och idag :)

Fia och Jag


Jag, Viktoria, Fia och Madde ( observera korvskinnet )


Rune och Elsa

Kommentarer
Postat av: Thess

Åh snygga pinglan!

Fasen vad fin du var i den klänningen!

2009-07-19 @ 20:55:21
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Lollo Kitty

Både du och vovvarna är lika söta =)

2009-07-20 @ 13:45:00
URL: http://www.metrobloggen.se/lollokitty
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

önskar dig en fortsatt trevlig måndag! ;-D

2009-07-20 @ 16:47:45
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0