Gud vad lat jag är...

...eller så är det bara så att jag numer har en hel massa annat att göra om dagarna!
Det har ju hänt enhel del sen sist.
jag har åkt båt, varit full, träffat roliga människor, haft roligt. varit mamma, tränat och busat med min hund, ätit god mat, ångart mycket jag har gjort för att sedan inse att jag är vinnaren i slutändan.
Kort och gott. En del.

I torsdags fyllde stora lillasystern 13 år. Hon firade sind ag i Västerås så jag och Nikita packade oss iväg för att träffa familjen över dagen. man får ju passa på när de är inom behändigt avstånd :)
Nikita gillade tågpremiären. Satt med stora ögon och tittade på allt nytt.
Skönt att få träffa familjen lite, jag vet att det kommer att dröja nu...


Lina och Martin har nu fått sitt lilla knytte. grattis till den lilla tjejen!!

På onsdag ska skruttan vaccineras, fan vad tiden går fort :O

Den 26e kommer Emma, Nova och Ceyla upp. Ska bli sjukt kul att ses!!
Har blivit bjudna på paintball och kräftskiva också - förbannat kul ska det bli :D

Det var det lilla korta jag orkade med idag. jag vet att ajg ahr sagt det förr menjag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, haha


För övrigt älskar jag hemliga människor som lämnar spydiga kommentarer i stil med :
"Detta visade bara hur korkad du är. Bara för att det är bättre standard än andra forum ska man hålla käften? Herregud, du är ju lika vriden som du ser ut."

Jahopp, "Johanna" tycker att jag ser vriden ut.
Tur att det inte är henne jag bryr mig om vad gäller mitt utseende. jag vet ju åtminstonde någon som tycker att jag är vacker. Sicken tur att det finns någon dum jävel som är lika korkad som jag då ;)


So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om man inte är vriden så är man skruvad, o DET tycker jag är rätt mycket värre :)



//Korkad x 3

2009-08-19 @ 16:32:54
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0