Mjahaja

jag känner mig lite tom på ord idag men ska försöka "skrammla" ihop till ett litet inlägg iaf :)

Hundarna ligger och är lugna och tysta, ormen har inte trillat ÄN idag och tette springer runt och flashar titsen ( nyss utkommen från duschen )

ja ni hörde rätt mina vänner - min sambo är faktiskt hemma idag ;)
Igår hade vi lite "myskväll". Jag tette och Kim.
Klockan ett ( drygt ) blev vi godissugna och bestämde oss således för en liten promenad.
1 mil för att vara någurlunda exakt ( lite mer till och med egentligen)
Det blev en kaffe och lite gott från Shell select och hundarna fick bära två liter mjölk med sig hem.

Idag har jag och Tette latat oss i vanlig ordning, köpte kaffe och sen har jag busat lite med dogsen utanför...

Varför tette ligger på golvet med dogsen vet jag inte riktigt....


Saknar massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0