HAHAHA, jag vet nåt som inte du vet....

Men eftersom du är påväg hem till Fredric kan jag med gott samvete skriva det i min blogg eftersom du ( Tette) vet om det innan du läser min blogg, hihihihi

Söta lilla Fredric har köpt ett litet ( eller två, men bara ett på hemlis) djur han verkligen avskyr. En Spindel.

Den där karln ska du hålla hårt i han måste vara väldigt kär i dig <3

Nu är det dessutom bestämt att det bara blir jag som åker till rebekah i helgen. Ska bli kul - men känns lite tråkigt då jag såg fram emot att åka med mina vänner. Men men, vi får åka hela gänget när det finns tid och pengar till det.

Saknar min lilla bebis som fan också - det här är verkligen inte kul

I övrigt har vi aktiverat hundarna med lite lydnatsträning och spår idag, gick över förväntan och på vägen hem var Bosco rent av en riktigt pärla.
Någotining har hänt i hans lilla mage och huvud - jag vet inte om det är fodret, emmas närvaro eller bara att han vuxit till sig lite. Men han har fått aptit på mat igen!
han äter för glatta livet och har dessutom börjat tigga/be om mat genom att titta på fodertunnan och matskålen. idag till och med kollade han EMMAS skål för att se om hon möjligtvis glömt något - HELT OTROLIGT.
Dessutom har han börjat lägga på sig också.
med andra ord, han ska fan äta hundkökets elitfoder hädanefter!

Hundköket har svenskt kvalitétsfoder till rimligt pris, standardfodret kostar 199:- för 15 kilo. Tror att ELIT som vi har kostar 240, vilket fortfarande är billigt för 15 kilo bra foder.
Tillkommer frakt på 100;- så allt som allt kostar det 340 spänn för 15 kilo hem till dörren!
Köper man mer än 7 säcker är det fraktfritt, så är man ett par stycken som handlar kan man ju köpa ett par säckar var ( gemensam beställning ) givetvis kan man köpa olika sorter.

HUNDKÖKET

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad billigt! Det kanske man borde testa! Är ju på snudd att man får käka knäckebrö dygnet runt bara för att hundarnas foder kostar skjortan - men vad gör man inte för dom! ;)

2008-09-25 @ 22:46:53
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Ska bli skiiiitkul att ni kommer!

Ser verkligen fram emot att träffa dig! (L)

2008-09-25 @ 23:53:01
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Annalena

Det där fodret ska jag kolla in lite närmare. Det verkar som det mesta rinner igenom Ymer nu och helt plötsligt har han tappat matlusten.. Han som alltid varit så glupsk.



Hoppas du får det riktigt roligt nu på festen.. =)

Ha en underbar dag!! Kramar i massor!

2008-09-26 @ 09:00:35
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: angelica

här hemma äts det som fan, vad man än ställer fram - men priset lockar ju om fodret är såpass bra! får ta en kik på det. att de kommer i babyrosa är ju ännu mer lockande, asg, men jävligt praktiskt att få det till dörren!



ha de så kul hos rebekah! :D

2008-09-26 @ 13:29:01
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0