God morning babies.....

Man kan ju undra varför jag varje morgon vanar med nackspärr och stela ben som knappt vill lyfta sig ur sängen, ryggen ömmar och jag är blöt i nacken.
Jag vet svaret.
Det är av samma anledning som jag alltid får en drös blöta pussar och två vänner som snabbt kryper ännu närmre och längre upp mot mitt ansikte. En på var sida.
Alltid lika glada när jag vaknar - men minnst lika nöjda om vi ligger en stund till.
Älskade vänner, de som får mig att rinna av svett varje natt, som ibland väcker mig genom att föra ett satans liv när tidningsgubben kommer. Två X 30 kilo studsar på min mage.
Älskade vänner som snarkar och drömmer, fiser och och knör sig närmre - är det verkligen möjligt att komma närmre?

Älskade vänner, vad jag älskar att vakna rörelseförhindrad med er!






Sen måste jag bara berätta en annan sak också.
Det har snackats ( både av mig och andra ) om hur mycket AB Bosco egentligen är. Frågan är ju verkligen inte obefogad då vi faktiskt inte vet. Jag har själv vridit och vänt på det hela, stirrat mig blind på min hund för att upptäcka likheter och olikheter med AB's och andra raser. Till slut har jag väl mer eller mindre kommit fram till att jag iaf inte ser något annat hos honom. Jag vill tillägga att de flesta som träffar honom för första gången efter att ha sett bilder av honom säger "men shit vad stor han är". Tydligen ser han mycket mindre ut på bild, hahaha
I alla fall, när jag och Das Kampfenfrau Tette satt och kollade på bilder av standard hundar så hittade vi den här, Hunden kommer från en kennel i Virginia, USA och heter Brute's Bulldog Tonka.
Jag höll på att trilla av stolen - DET DÄR ÄR MIN HUND ( fast det är det ju inte )
Samma kroppstyp, samma teckning - lite mer muskler men annars samma hund. Bosco saknar dock det bruna han har på svansen - skrämmande.

Kolla bara på det här; Tonka


Bilden på Bosco är iinte så bra, men jag tror ni fattar vad jag menar....

Kommentarer
Postat av: cammie

ok,jag försökte bli medlem på pitbull.se men deras registreringmojäng är för tillfället nere. Jätte fina hundar du har ! =)

2008-09-21 @ 16:19:18
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Dom är faktiskt skitlika! :)



Hoppas du har haft en fin helg, och att ni fixat hundvakt till nästa. ;)



O snygg din blogg har blivit!

kram, R

2008-09-21 @ 20:33:03
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Annalena

Handen på hjärtat nu.. Jag tycker att Bosco är den absolut finaste AB jag sett!! (även om jag bara sett honom på bild då)

2008-09-22 @ 07:02:53
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Jelena

Åh nackspärr och andra ryggbesvär känner man igen.

Undrar varför man har en säng som är 160 cm bred men man trängs på 80 cm av dom?



O det ska gärna vara på samma huvudkudde med!



Haha!



O ja jag har tjuvläst din blogg oxå ett tag, brukar göra sånt :)



// Jelena

2008-09-22 @ 12:34:44
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0