BACK WITH A BANG!!

Puh!
Det har varit såååå mycket sista tiden så ni anar inte.
En av mina närmsta vänner lämnade oss, jag spenderade över en månad uppe i Gimo och Uppsala för att hjälpa hans fästmö med diverse. Lärde under den tiden känna en hel drös underbara människor som jag redan saknar väldigt mycket.
Det var och är en jobbig tid men jag låter mig inte slås ner, inte igen.
Livet måste gå vidare trough good and bad times.

Under tiden jag har varit där uppe har Bosco's träning blivit lidande och jag har lite dåligt samvete faktiskt!
Det är inte så att BOSCO har lidit utav det, missuppfatta mig inte - men de snygga musklerna han hade har sinat lite ;)
Det har mest varit promenader och lite somning i sjön för hans del.
Annars har han blivit bortskämd som aldrig förr med uppmärksamhet och kel!

Under tiden ajg var i Uppsala hände det ganska mycket på andra fronter också. Bland annat så skrev Tette kontrakt på en fin trea ute i Norrliden ( Tha ghetto in kalmar)
Så jag har alltså åkt direkt hit och här är jag nu!
Jag har varit här i lite mer än en vecka och det har redan hänt en massa.
Dock tänker ajg inte bli SÅ långdragen utan hänvisar istället till tettes blogg  och till Smurfjävlens blogg.

jag har ju en ny sida också, där kommer jag enbart att avhandla ämnet hundar ( även om det kommer att skrivas om dem här också )
Där kommer ni att kunna läsa en träningsdagbok, kolla på bilder och videos samt se vad för hundar vi har för omplacering!

Bifogar några bilder på hundarna och mattarna i huset
Sköt om er!

Emma och Bosco


Aggrot dvs jag


Och Tette min kära kombo ( och stolt innehavare till Emma på första bilden )

Kommentarer
Postat av: Rebekah

snygg min Tette! hahahah



underbar bild på hundarna!

2008-09-04 @ 13:48:15
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Agge

Japp det är hon!

haha fast Bosco ser mycket mindre ut än vad han är - han är ganska mycket större än Emma!

2008-09-04 @ 14:24:41
URL: http://aggrot.tk
Postat av: Thess

Du kan vara innehavare!

2008-09-10 @ 01:36:01
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0