AAAAJ!!!!

Alltså, jag ÄR världens klantigaste människa, det går bara inte att förneka. men det här var nog det dummaste jag varit med om.

Igår lekte jag med hundarna, vi har en "genomgångslägenhet" alltså kan man springa runt hela lägenheten. Just detta gjorde jag när jag igår. Det jag dock hade glömt var att kära Fru Tette av någon bessynnerlig anledning stått och sprutat en massa vatten på sin hund. När jag alltså kommer springande i en jävla fart och med två hundar flängandes efter halkar jag och drar mitt arma knä ordentligt rakt in i dörrkarmen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAJ.
Det kändes ärligt talat som om min knäskål gick i fem delar.
Till saken hör väl att jag har kassa knän från början.
Tette garvade lite och gav mig en panpizza att kyla skadan med. Bosco såg mest ledsen och skyldig ut. hahaha
Idag knakar det när jag går - är det så bra eller?
Konstigt nog har jag inte blivit blå - ännu men vi får väl se...

Haha


Kommentarer
Postat av: Annalena

Ajajaj.. hoppas inget gick sönder där inne.. =P

2008-09-05 @ 06:40:23
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Thess

Du kan vara knä!

2008-09-10 @ 01:34:47
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0