Nervositet!

jahapp, imorgon är det dags för inskrivning hos barnmorskan.
Jag är apnervös.
Jag har fått för mig att hon ska berätta att jag inte är gravid eller att något skulle vara fel.
Jag är rädd för så jävla mycket. För först nu börjar jag ju inse att jag knappast kan förneka två positiva testresultat.
Ett plus är alltid ett plus säger dom som vet.
Halv två ska jag vara där.... Huga, jag kommer att falla i bitar innan dess.

Förhoppningsvis kommer D hit i helgen, jag ska slå ihjäl honom om han inte gör det!

För övrigt vill jag ju tacka alla som på bästa sett ger mig/oss sitt stöd i det här. Fan vad lustigt det känns!

Kommentarer
Postat av: Thess

Du kommer inte alls falla i bitar, allt kommer gå jättebra. Skulle dem säga att du inte är gravid så stämmer vi clear-blue, right?

Relaxa lite nu ;)

2008-10-01 @ 12:29:12
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det kommer gå finfint imorgon!



Kram!

2008-10-01 @ 20:11:24
URL: http://lillaem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0