goddag

Morgonrundan i dag var den bekvämaste så långt jag kan minnas.
Båda hundarna gicklugnt och trevlig bredvid mig och inget dragandes i kopplet, inte ens från herr Bosco!!!
(dessutom hade vi två hundmöten!)
Så jag vart tvungen att bara meddela att det var trevligt och lägga ut en söt bild på två hundar som vill in till frukosten



För övrigt är jag lite besviken på hardcore harness som jag beställt sele från till hundarna.
2-3 veckor skulle det ta och vi är snart uppe i en månad och får beskedet att det kommer snart då sömmerskan varit i Spanien :O
Då kanske man ska säga det till kunden INNAN den börjar fråga vart sakerna tar vägen??

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Vilken fin bild på djuren. :)



Synd på selen, hoppas du får den snart.

2008-10-10 @ 20:55:23
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Jesse

Fina hundar=)

2009-02-10 @ 00:32:55
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0