Mysdag

Dagen blev ganska soft i alla fall. Mötte Linda vid tåget efter att ha lämnat minstingen på dagis och den andra vid skolan.
Traskade bort till sjukhuset och vinkade hejdå till Linda som skulle sågas i mid ASVASSA knivar ;) hahaha
Gick en sväng med hundanra och fick kämpa lite för att de inte skulle leka i kopplena...
När Linda var klar med sitt läkarbesök handlade vi mackor på Subway och begav oss till parken för allmänt häng, frukost och skitsnack.
Varmt som bara den var det och riktigt trevligt.
3-4 timmar rann bort som ingenting och nu ligger Bosco helt utslagen i soffan.

Lyckades ordna så att jag KUNDE åka och jobba då chefen min ringt halvt panikslagen och sagt att jag måste ju vara där!
När det väl var ordnat så hade det redan löst sig. Ganska skönt faktiskt då slipper jag ha det på mitt samvete.
Även om jag älskar det där jobbet och gärna varit där...

Nu är det snart dags att hämta barn på dagis, diska och dammsuga - som den husmor jag är ;)

Btw, Linda hotar med att lägga upp en video på youtube innehållandes hundarna samt en diskussion om spermier på valda stället. JISSES!!

Här har ni en bild på snyggoparet :D

image7
image8
image9
http://www.youtube.com/watch?v=TrxLa17D8Wk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0