Tuesday

vaknade återigen klockan 3 inatt av att ELA's dotter knatade rakt in i lägenheen ( vilket ju resulterar i en jävla massa liv från hundarna ) suck.
andra natten i rad.
vaknade andra gången kl 5. Tog en cigg, somnade om och vaknade halv åtta.
Sömnbristen gör mig galen. Arbetsbristen också för den delen...

ELA kom hem idag vilket är trevligt. med sig hade hon nybakta bullar och vi njöt en god frukost tillsammans följt av en lååång runda med dogsen.
Hon har härjat runt lite här idag och jag mår mest dåligt. har ångest över det mesta....

mest av allt skulle ajg behöva komma bort ett slag och tänka på annat. Vila huvudet.
Snart är det dags att ge sig ut med hundarna igen. Ska bara smälta middagen och få i mig mitt kaffe. Enbart för att reta min redan irriterade mage ännu lite till.

idag är då fan ingen bra dag och bosco är som en jävla igel i arslet. hahaha
uppdaterar möjligen lite senare. men det är tveksamt om jag orkar.

uppdatering
har pratat med soc nu - det suger.
men vadfan ska man göra när man känner att man inte fixar det längre!?

jag säger som jag en gång sa ( helt nykter och rätuppstående )

"jag har TVÅ liv serru. Ett skitliv och ett underliv"

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Sömnbrist och sysslolös driver mig också snart till vansinne.. vet hur det är. Vi har en sak gemensamt.. människor äcklar mig med.. =(

Hoppas Att din dag blir bättre.. Kram på dig!

2008-06-24 @ 15:33:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Dannielle

Du fixar det! Varma kramar från mig och blöta pussar från Rex.

2008-06-25 @ 14:13:18
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0