O'boy

nä, något vackert väder har vi verkligen inte... jag pratar om chokladdrycken här va. Ni vet socker/kaloribomben som definitivt håller dina ungar vakna en timme eller två extra...

jag kan inte minnas när jag drack O'boy sist. Nu gör jag det iaf. Med limpmackor. fattar ni. Onyttig kanske det är. men gott som fan.
problemet är att nu när man "lärt" sig att äta lite nyttigare bröd med nyttigare ( harkel ) dryck så klarar man typ tre tuggor av det här. Vilket stör mig för adet är ju så jävla gott!

Vet ni vad. Klockan är kvart i ett. Bosco sover fortfarande och har med andra ord inte varit ute på morgonrundan !!!
Å andra sidan så var han på sista kvällsrundan halv fem så det jämnade nog ut sig, hahaha
Skeva familjen Wessman.
Nu ska hundfan i alla fall väckas. Agge behöver vakna till liv!
Skriver nog mer senare eller så. Ciao

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Ja det kan vi gärna göra, men jag vet inte om jag går med dig utan hundar.. Ymer är inte glad för andra hannar och Kharma är ju sjuk så hon har gått från att vara en glad och social tjej till att bli SVERIGES BITCH haha! Men jag tycker helt klart att vi kan ses och jag vill ju gärna träffa Bosco.. Som för övrigt verkar vara en riktig mysfis. Jag mitt nöt, har ju inte "testat" Pålsjö hägnet... Det måste jag verkligen göra. Nåväl ha en bra dag så "hörs" vi av. Kram

2008-06-22 @ 15:43:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0