Midsommar

jahopp. vaknade sent... så sent som halv tolv. men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag som vanligt inte somnade förrän tidig morgon...
Suck

Cyklade hem till far min och fick reda på att planerna var ändrade.... Så det blev till att åka hem till farbror Thomas och hans tant Tina. Lite midsommarmat ( inne givetvis, enligt tradition spöregnade det ju ) hahaha
Lite kubbspel och jordgubbar och sen hem igen. Fick traska runt halva jävla stan för att få tag på cigg. JÄVLA MIDSOMMAR:

Tänkte väl ta en sväng med B-Boy ner till parken sen för att skratta lite rått åt alla söndersöpna snorungar sen. bara för att få nöjet att bekräfta för mig själv att även denna dag är en utan fjortisarnas alldeles egna högtid.
Nu ska jag göra en kanna kaffe. Surfa runt lite och bara ta det lugnt. Så är det.
Glad midsommar hälsar vi till resten av vårt regniga skitland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0