Koll och så...

Alltså dagligen i två veckors tid har jag flertalet gånger om dagen frågat "vad är det för dag idag?"

Bra Agge. kanske dags att skaffa sig ett nio till fem jobb så man får lite koll??

Igår var jag helt jävla off.
Orkade knappt hålla mig vaken men eftersom jag lovat att komma direkt hem till ELA från tåget så fick det bli så.
Det bjöds på buffét med en massa goda ostar, grillad kyckling, potatissallad osv. jag åt tills jag nästan svimmade!
Kom hem sen och pratade lite med Tess innan vi tvärdog båda två. Idag har jag hunnit med en sväng till systemet. Svarat på sedvanliga frågan " vad är det där för ras egentligen är det en boxerblandis" till folk på stan och sitter nu hos grannen och lånar datorn.
Imorgon ska jag tydligen ha kalas. jag vill verkligen inte. Vafan åldras man för!?
Måndag ska jag tvätta från 7 på morgonen, åka hem till familjen och ha lite kalas med dem. kalas tre dagar i rad, vafan give me a break!!!!
Tisdag åker ajg upp till småland för fylla och arbete i de snåländska skogarna. Får se hur det blir.
Bosco som just nu sprätter runt med Hugo på golvet lär i alla fall gilla idén med att bo hos honom i en vecka ;)

Nu ska jag ta mig en kaffe och en cigg samt försöka fly bastuvärmen inomhus för tropisk hetta utomhus ;)

Btw, min blogg kommer att ligga tyst i en vecka ungefär. SÅ håll ut. Snart kommer mitt tröttsamma tragglande igen ;)

Heilå!

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Hörru, nu har det gått en vecka. ;)

2008-06-14 @ 14:05:22
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0