I heldsingborg




jesusbarn. jag har varit så nervös hela morgonen sen jag fick bekräftat att jag skulle till mamma idag. Har inte träffat min biologiska mor på minst 3 år.
Än så länge har det funkat väldigt bra. Vi har inte haft någon bra relation innan och trots att åtminstone jag försökt jobba på det så har vi aldrig kunnat vistas i samma rum utan att det nästan blir handgemäng.

Nu är jag i alla fall här och som sagt hann vi med en kopp kaffe, lite allmänt snack och lite bus med hundarna innan hon skulle iväg till stallet.
Min mamma har en omplacerad AST/AB mix vid namn Emy

När jag satte mig vid mammas dator var det med stor förtjusning jag såg att tex Pjäsens hundhem ligger som favorit i listen här uppe. Bara det gjorde mig glad. Hur det än varit med min och hennes relation så har hon alltid värnat om djuren. Det har förresten hela familjen gjort. Vi r alla uppvuxna så. Både på mammas och pappas sida...
tack gode gud för det säger jag. Ingen av oss kan leva utan djur and i Love it!

Mamma har tydligen bjudit hit min moster och hennes man på middag ikväll. Det är väl egentligen lite mer än vad jag egentligen klarar av att ta in men so be it...
Håll nu tummarna för att det här ska gå vägen och sluta bra!
Bifogar lite bilder på grisen och Mammas lilla donna Emy.

Mammas AST/AB mix och Bosco

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vaaaackra pälsbebisar! Är det hos mor din du ska kampera framöver tills det löst sig med bostad, eller är det bara en tillfällig visit?



Pjäsen ligger även i min Favouriteslista :)

2008-06-05 @ 01:58:24
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0