bice

Dagen har varit... ehm. Skitkass.
Det regnar ute, jag har ont i ryggen. Hugo har pipit konstant i tre timmar och jag har INGA CIGG! jag har inte vågat dricka kaffe heller - inte utan cigg. Imorgon kommer det in pengar på kontot men vafan hjälper det idag??
 I vilket fall är min räddande ängel påväg hit med cigg till oss nu. underbart!

Bebis och grisen rök ihop idag. Inget allvarligt alls faktiskt. Bosco åt och hugo bokstavligen pressade ner sitt huvud bredvid boscos i skålen. Jag har ALDRIG sett bosco bli arg på det viset.
På ett sätt kändes det lite befriande att han faktiskt sa ifrån ordentligt. Ingen skada skedd alls, Hugo fick inte ett märke men blev däremot ordentligt nervös vilket han behövde!

Nu ska jag sätta på kaffe och vänta på ett paket John Silver som är bara till mig mig mig Pöss i ljumsken
( eller hur var det)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0