ÅÅÅÅÅÅH

MEN AGGE VARFÖR HAR DU INTE GJORT KAFFE!!!!


Uppdatering;

kaffet är gjort. Det har kommit en helvetisk regnskur of doom. jag övervägde att sätta på mig lurarna och ge mig ut och gå bara gå.
ja, jag vet att det låter konstigt men just när det kommer sådanahär riktiga sommarregn har jag svårt att stanna inne.
Det är enda gången jag gillar regn. Att då bara spatsera runt med bra musik i lurarna och fundera på livets alla gåtor är något av det bästa jag vet.
regnet har dock avtagit nu - dessa monsunskurar varar aldrig länge. åtminstonen inte här i Sverige....
Tog en andra kopp kaffe och satte mig vid datorn igen. Bosco är i full färd med att mörda en hamburgare ( ja i plast alltså ) och det blixtrar utanför mitt fönster.

Nu ringde det på dörren dessutom. Micko - Boscos bästa vän. en 11 år gammal border collie. Nu ska det bli leka av!

later!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, jag gillar den...det vart en hel bildserie med "showdown in the livingroom"bilder, lilla grisen o pappagrisen, jag är tråkmamma o leker aldrig eller iaf sällan sånt...men Maike tycker det är lika kul som Loomis :)



Absoluvisst får du göra det! :)



2008-06-23 @ 00:51:32
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Hannah

Visst är dom! Jag ska åka ifrån henne nu i 4 dar! :S Första gången det är så länge o jag är helt uppe i knutar....jag o min mor ska på minisemester o grisen ska få vara hemma med pappa....o han har heller aldrig haft henne själv så länge, så han är nog minst lika nervo, hon är ju "min", han kom in i vårt liv när hon funnits ett tag, men han är så självklar i sin "papparoll" så det verkar som om han vart med från början. Usch, tänk om det inte hade funkat....det finns ju såna där konstiga människor som inte tycker om djur...eller våran typ av djur....;)



Vart har du fått tag i för bo nu då?

2008-06-23 @ 01:02:28
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0