snabbt bara...

jahopp nu är det såhär....
...att om ett apr timmar måste jag röra på fläsket och kasta mig på ett tåg.
Jag tvättar för tillfället, har inte packat, köpt mat eller fått i ordning allt ordentligt ännu och tåget går vid fyra. SRESS STRESS STRESS!

jag ska neråt i landet för att jobba ett apr dagar.
Ikväll har vi informationsmöte följt av grillning med kollegorna ( vilken kans slute precis hur jävla illa som helst man vet aldrig riktigt så håll tummarna!)


Detta avbrott innebär inget bloggande förrän tidigast söndag. men troligtvis måndag.
Alltså inga B-Boy Bosco, Shiva, Hugo, Lina & Martin, katten Sune eller andra uppdateringar.
men ajg kan lova er att de alla kommer att må bra under tiden jag inte skriver om dem ;)

Ni kan ju göra mig lycklig genom att lämna en massa kommentarer eller nåt.

Pöss på er jag gillar mest och en kram till dem som behöver det!

Agge säger godmorgon och farväl till grisen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att jobbet går som smort och att du hinner roa dig lite också :)



kram

2008-07-09 @ 22:22:15
URL: http://lillaem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0