O'hoj!

Alltså först måste jag bara klargöra hur bakfull jag faktiskt är och att det här inlägget säkert blir ganska rörigt, haha

Jag blandar ihop dagarna och jag vet inte varför...
I vilket fall jag fortsätter där jag började..
Efter att ha varit hundvakt åt Shiva och Hugo när Lina och martin var på middag med Martins halvsekelgamla far så gick jag hem med Shiva till mig. Hugo som klarar sig ett par tiimmar på egen hand fick stanna hemma med sune.
Lina och jag fikade lite och sen fick faktiskt Shiva vara ensam en liten stund.
Det var inga som helst problem alls.
Vi hann iaf ta var sin öl i öltältet ( jag bor alltså 100 meter från torget)


Igår väcktes jag av min far som ringde och ville ha hem mig lite. Dels för att han ville ha hjälp hemma och dels för att vi skulle åka på 18 års kalas hos min kusin senare på dagen.
Så jag cyklade dit med el griso del Bosco el fjärto.
Drack lite kaffe, mös i sängen ( där Bosco inte får vara när mamma är hemma ) och pratade lite allvar.
Dammsög och sen stack vi.
Det var en lagom mysig tillställning. Fick lämna Bosco hemma eftersom där finns ett stim av djur och jag inte riktigt orkade ta den biten med min hormonstinna tonåring idag.
Smörgåstårta och hembakta chokladbiskvier. MUMMA!
Fick se till hästen också som hade nå skit med ögat.

Väl hemma så visste vi att familjen (mina två systrar samt styvmor ) skulle komma hem snart.
Jag väntade med att åka hem så att jag åtminstone fick träffa dem en stund.

Jag ska säga er, att det finns ingenting som värmer mer än en attackkram följd av orden;
"Agge jag har saknat dig och jag älskar dig hela vägen upp till godislandet!"
ör längre upp än så kan man inte komma enligt Mimmi, jag kan också tillägga att kramen var av sådan kaliber att jag faktiskt såg stjärnor. hahaha
Stressade iväg efter att ha hälsat pussats och kramats för att komma hem och gå ut med grisen
( Som nu fakiskt klarar ett par timmar själv, trots att jag slarvat med ensamträningen)

Hann hem byta om och läsa lite innan det var dgs att gå den långa ( haha ) biten till torget för att se Governor Andy med familjen.
Vilket var trevligt. Mimmi 5 år kunde mer av texterna än den lite äldre publiken...

Hem och lämnade Bosco som tyckte att G.Andy var skittråkigt.
tillbaks till Stan och mötte Lina samt Mickan.
Lina var kvar en stund. Skönt att få träffa henne lite utan hundar och karlar. Drack några cider sen ville hon hem till sin "familj" då hon inte sovit på två dagar....
jag glömde säga att han i Ica reklamen ( ni vet den lilla blonda söta ) kom och tiggde e cigg av Lina
jag givetvis innan jag ser vem det är slänger ur mig " Ja visst serru men det kostar 20 spänn - vi skickar fakturan"
jag är så bra....
Lina såg inte alls vem det var, haha

Sen bjöds det av konstiga människor på en MASSA gratis dricka, jag tackade ju fr fan inte nej heller.
peknegrar som ville ta på mig kunde blivit min dom. Men jag stod ut!
jag , Ellinor och Mickan satt på min balkong med grisen och pratade till 4 inatt!

Där tog nog dagen slut. Så nu sitter jag bakis och cigarettlös och undrar varför jag inte klätt på mig så jag kan ta grisne med mig och köpa cigg!?

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Hehehe.. vilken kväll.. Är man bakis får man iallafall hoppas på att man haft skoj, men det verkar du ju haft! =) Kram, Kram!!

2008-07-07 @ 16:10:52
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0