kort och gott

Det kommer troligtvis inte att bli någon utförlig berättelse om veckan har varit. Så kort och gott. lååånga arbetspass, ingen mat, ingen sömn och detta kombinerat med stadiga fyllor mellan arbetspassen.
Eftersom det fanns så ooootroligt mycket "skillad" personal fick en annan hoppa in extra men även under mina egna pass springa som en galning mellan olika scener för att hjälpa till att styra upp saker och ting.

jag kräktes lite då mitt första gig var Ola, det sista var Uggla så ni förstår denna totala ångest?
Mjo visst hade jag ett par hyffsade gig däremellan dock.

Trots dålig mat, dåliga band och sjukdom så hade jag faktiskt väldigt trevligt mellan varven. De flesta jag jobbar med runt om i Sverige har jag ju hunnit lära känna och bli vän med och det är alltid kul att återses och även festa till det och prata gamla minnen ( som pga av vårt jobb alltid handlar om olika artister och det som rör spelningarna, haha)

Idag väktes jag av Lina och Mickan som i sällskap av Hugo - Boscos bästis kom med nyinhandlad frukost till mig.
Detta värmde otroligt och jag tackar er för det.

jag vill också rikta ett jätte tack till två personer som vet ;)
vet precis hur saker och ting är just nu.
tack för att ni finns.
Tette och Smurfgubben

Kommentarer
Postat av: Smurfjavlen

Du rör en gammal man till tårar :D Du ska ha tack själv o du vet varför ;)

2008-07-15 @ 20:50:54
URL: http://smurfjavlen.blogg.se/
Postat av: Thess

Du kan vara frukost!

2008-09-10 @ 01:38:08
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0