Final destination.

Det har varit en lugn dag idag. vaknade i vanlig ordning ganska sent. Gick en sväng ,med grisen och köpte cigg. drack kaffe och satt vid datorn ( vad annars , rebekah jag tror vi har något gemensamt , haha )
Fick min uppdatering av Lina som sagt.
Vi är noga med att rapportera in till varandra, haha
Bosco har ätit som FAN idag rent ut sagt.
När Shiva kom upp med Lina så tömde hon hans skål. När de gått mätte jag upp ny mat till Bosco och han rensade skålen, vilket han ALDRIG gör annars.
Efter att jag och jensa käkat flintastek så delade jag svålarna och mätte upp en ny skål mat som jag blandade det med tillsammans med olja och lite vatten. Slurp sa det bara och så hade bosco ätit mer inom loppet av 2 timmar än han annars gör på tre dagar!
Gick sedan bort till Lina för att ta ett glas vitt på balkongen och snacka lite skit, hon såg direkt på Bosco och sa "vartfan är midjan jävla tjockis"
hahahaha
Shiva lekar obehindrat med Bosco nu.
Dock är han lite väl "ridig" men han börjar fatta att det inte är ok. Han fick Lina att nästan dö när han till och med lyckades med bedriften att ( ja hur fan säger man det här utan att väcka anstöt ) spruta på Shivas svans och halva köksgolvet. hahaha
Äckliga jävla grishund.
han fick åtminstone komma en gång i sitt liv ( visserligen "utanför" men ändå) snart skall han kastreras!

Det var inte alls det här jag SKULLE skriva om.
Typiskt mig att spåra iväg....

Här kommer den riktiga nyheten.
Mitt under skitsnacket så utbrister lina;
"Du förresten, vi vill inte vänta längre. Shiva stannar här. Vi kommer inte att kunna göra oss av med henne"
Ingen log bredare än jag, jo kanske A. ;)
kanske Lina och martin också för den delen. haha
martin sa ordagrant "Det spelar ingen roll hur det blir, hur HON blir. Men här blir hon."
Shiva är alltså hemma!
Aldrig mer ska dena storhjärtade sköra lilla dam få behöva byta hem och familj. Äntligen har hon hittat hem, och SIN alldeles egna familj.
Lina log lite finurligt och sa " Det visste du din lille jävel när du övertalade oss att ta jourhund"
haha, ja sa jag. Det visste jag. men det sa jag också till er. och det har jag skrivit i bloggen nästan varje dag så ljugit har jag iaf inte :D

Här har ni en bild på damen som känner sig som hemma, vilket hon ju faktiskt är.
Välkommen hem Shiva.

Kommentarer
Postat av: Rebekah

VÄLKOMMEN SHIIIIVA! :)

2008-07-08 @ 01:42:25
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Annalena & co

Välkommen hem lilla hjärtat!! Jag är så lycklig för att du fått ditt hem som dessutom är ett alldeles UNDERBART hem. Jag önskade att du skulle få det bra, men jag kunde aldrig tro att du skulle få det såååå bra. Jag är jättelycklig och lite ledsen (men bara av egoism ;) )

Jag saknar ord till att beskriva mina känslor. Du kommer finnas inom besöksavstånd och du kommer ha det bra.. Ingen är lyckligare än jag. Kram till er underbara människor!! =D

2008-07-08 @ 14:30:41
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Dannielle

Skönt att Shiva hittat sitt hem!

2008-07-08 @ 15:07:01
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0